domů | přidat k oblíbeným
SKUPINA  |  KVALITA  |  KONTAKT


KVALITA

Vedení skupiny INTERAGENCIE, po analýze požadavků stávajících zákazníků a předpokládaném očekávání zákazníků budoucích v oblasti „nákupu a prodeje surovin a materiálů", která vychází z dosud získaných zkušeností na trhu, marketingových analýz a z jednání s představiteli klíčových zákazníků, vyhlašuje se zájmem udržet a zlepšit pozici na trhu, následující strategické záměry, které jsou založeny na třech základních postulátech:


  1. SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA JE OBJEKTEM CELÉ ČINNOSTI

    Realizuje dodávky 100 % dle požadavků zákazníka se zaměřením na:
    - technickou úroveň
    - množství
    - dodací termíny
    - doprovodnou dokumentaci
    - další specifické požadavky a očekávání



  2. POSKYTOVÁNÍ ZDROJŮ PRO TRVALÝ ROZVOJ A ZLEPŠOVÁNÍ SYSTÉMU ŘÍZENÍ KVALITY

    - poskytujeme odpovídající zdroje pro rozvoj systému řízení kvality
    - průběžně zvyšujeme kvalifikaci a znalosti pracovníků společnosti



  3. PÉČE O KVALITU NAŠÍ ČINNOSTI JE INTEGRÁLNÍ SOUČÁSTÍ CELKOVÉ STRATEGIE-STRATEGICKÉHO PLÁNU

    - pracujeme dokonale a bezchybně
    - dodržujeme zásady a kriteria stanovené normou ČSN EN ISO 9001:2016
    - zdokonalujeme řídící a organizátorskou činnost



Certifikát ČSN EN ISO 9001-2016 INTERAGENCIE Mohelnice, s.r.o. CZ
Certifikát ČSN EN ISO 9001-2015 INTERAGENCIE Mohelnice, s.r.o. AJ




© 2016 - INTERAGENCIE
Dělostřelecká 232/31, Střešovice
162 00 Praha 6 - Česká republika